תרסיס-לאחר-לידה-1

  • העובדה כי תרסיס אלופירסט נחשב תכשיר לאחר לידה המומלץ והמבוקש ביותר על ידי יולדות בארץ ובעולם, ידועה זה מכבר. לא בכדי תרסיס לאחר לידה Aloe First הפך להיות תכשיר חובה בתיק ליולדת, אותו תיק מפורסם המורכב בהתאם לרשימות "מה לוקחים לחדר לידה", אלא שלא כולן מודעות לכם שפרט לשימוש המיידי בתרסיס אחרי הלידה, יש לו עוד שימושים הנחשבים "לאחר לידה".

    כאשר באותן רשימת ציוד לקראת לידה שאותן מחלקות מדריכות הכנה ללידה בקורסי הכנה ללידה ומתפרסמות בכל האתרים והפורומים העוסקים בהריון ולידה מוזכר ספריי אלופירסט בתור תרסיס לאחר לידה, הן מתכוונות בעיקר לכך שהתכשיר המבוסס על צמח אלוורה, פרופוליס וצמחי מרפא, מרגיע ומקל על כאבים, מחטא ומסייע בהחלמה לאחר קרעים, חתכים ותפרים שנגרמו במהלך הלידה או בעקבות ניתוח קיסרי. אגב, גם יולדות שעברו לידה נטולת קרעים ותפרים, סיפרו כי הן ריססו בעזרת תרסיס אלופירסט לאחר הלידה (האזור כואב לא פעם אחרי לידה, גם אם לא נקרע או נחתך...) וכי התכשיר אומנם הקל והרגיע מאד.

    פרט להקלה ולהרגעת האזור הכואב לאחר הלידה בעזרת תרסיס אלופירסט, מדגישות היולדות את את עצם החידוש שבתכשיר – עובדת היותו תרסיס לאחר לידה, כלומר ספריי שמתיזים ומרססים ממנו על הפצע, החתך או התפרים. זה לא קרם, לא משחה, לא פדים ולא שום דבר שמניחים על האזור הרגיש והכאוב, פשוט מרססים ממרחק של כמה סנטימטרים וזהו...

    כשאנחנו אומרים על אלו-פירסט שהוא תכשיר לאחר לידה, אנחנו מתכוונים לכך שהוא מצויין גם עבור דברים שאינם קשורים במישרין ליולדת או ללידה עצמה, למרות שהם באים אחריה אבל קשורים דווקא... לתינוק. כן אלופירסט מועיל מאד כאשר מרססים על חבל הטבור עד נשירתו, לאחר ברית מילה, על תפרחת חיתולים של תינוק ובעצם על כל פגע בעור, שפשוף, גירוי, אדמומית, עקיצה וכו'. 

    אז כיוון שיש לתכשיר אלופירסט מגוון שימושים בבית ולמשפחה והוא בעל תוקף ארוך (בד"כ תאריך תפוגה לאחר כ-3 שנים) משמש תרסיס אלופירסט בתור "בית מרקחת בבקבוק אחד", גם מעבר להיות תרסיס לאחר לידה ובין אם היה לכם צורך להשתמש בתרסיס ולפתוח אותו בחדר הלידה או בבית היולדות ובין אם הוא נותר חתום וסגור גם לאחר לידה קלה ונטולת כאבים, כדאי לקחת את הבקבוק הביתה, לכל צרה שלא תבוא...

    רוצים לקנות או להזמין ספריי אלופירסט - תרסיס לאחר לידה?
    הקליקו כאן ותמצאו את הפרטים - איפה קונים תרסיס אלופירסט?



    ספריי לאחר לידה אלופירסט, בקבוקים סגורים ומרסס